Mrs MishBubbles .


Hello world. I'm Muna Shahirah. Just a people like you.

► Me ?
►Tutorial + Freebies+ Tips
► Friends.
► Entries ,






Template By : RazHaikalRadzi
Blogskin : RazhaikalRadzi
Re-Edit By : ME 

Older Post | Newer Post
Cuti yang tetttttttttttt
Friday, December 14, 2012 | 8:32 PM | 0COMMENTS
Assalamualaikum. jawab ! jangan penyegan sangat :p pejam celik pejam celik pejam celik dah berapa puluh++ hari dah cuti sekolah. *tak larat nak kira * btw mak kawan aku yang kembar tu Yana dengan Yati pejam celik pejam celik pejam pejam pejam pejam pejam terus. hmmm terkejut kot dengar orang masjid umum pagi tadi. *tipu* padahal mak aku yang bagitau haha. tak pegi menziarah pon. sebab orang kebumikan pukul 10 tapi aku bangun pukul tetttttttt . *nangis* <---- tak keluar air mata pon.haha :p

HOI ! tak pi jalan jalan cuti ni ? Najiha pi KL, Syifaa pi mana ntah, Mira pi tettt tak hafal jugak. Aku ? tetttttttt pi KL ja pon. tapi lambat lagi. christmas nanti. oh well last minute kan ? buat apa pi awal awal tak rock. haha hmm rock la sangat sampai result pon tak ambik hang pikiaq rock Muna ? hoi rock la tu. tapi nanti masuk sekolah pasang telinga la dengar beletiaq ibu ibu ku sayang.

HOI ! dah beli baju sekolah ? aku dah beli pon tapi tudung dia cacat bin bengap bin bongok. hah boleh bayang tudung tu macam mana ? tak payah dok bayang sangat la kan. -,- dah la saiz S. tak pernah ku pakai dehh. haritu kiteorang balik kampung. not bad.. bosan la. (sesat !)

Rindu kawan kawan aku yang unik unik tu. we tolong bangga ! >.< ha U.N.I.K tu pelik kan ? memang pon sebab Mira mak dia ada kedai so store makanan aku la. nak beli apa suruh ja dia bawak.tak payah habiskan tenaga pi c.mat tokca belakang rumah ni.haha Najiha pulak terlebih propa.jalan macam penguin la bekho la semua ada dekat dia. Nini gedik. bukan gedik yang eeee tak boleh aku tu tapi gedik yang......................................... tettttt ntah apa apa ja. :p Afinie unik dia dasyat haha yang ni mulut 'mesingun' <--- betoi kan aku eja ? nak ayat apa nak bahan orang mintak ja dekat dia. free tau F.R.E.E, ratu menyanyi and ratu tak reti dok diam. Syifaa pulak suka buat ayat pasrah yang dari rasa tak bersalah terus rasa bersalah. hah tapi gossip dengan dia memang A+. (satu perenggan yang dari koma boleh terus mati sebab isi isi penting lari pi pevi so bosang !)

Haritu pi c.mat tokca tiba tiba makcik tu tanya soalan yang huh !

Dapat pengawas ha tahun depan ?
ya. (dalam hati) next question !
Nak jadi pengawas ni cikgu kira macam mana ha ?
aaaaaaaaaa *muka blur* ntah cikgu ambik yang baik baik kot. (mesti makcik tu kata aku perasan baik kan ? )

dengan muka tak malu aku pon lari balik. haha see see ? baik kan ? >.< *baling pasu*


-dipendekkan cerita-
masa pi tasik . muka blur sebab nak naik itik tu tapi tak boleh naik. :(

ni masa dekat kampung. budak budak yang lalu situ tengok aku macam elien. habis, gue harus bilang WOW gitu ?? -,- sekuno kuno aku jangan la bagi aku gelak dekat hampa sebab TER TER lampau kuno ! :p *baling lori*

btw, 31 ni aku tak mau pi sekolah sebab tak sanggup nak sumbat lubang telinga dengar depa gelak dekat aku pakai tudung yang tetttttt itu... haha (apa kaitan ni ?)

hmmm okey la.. semakin lama semakin merapu. moral of the story ( jangan fikir diri sendiri bagus ) ni pon apa kaitan ha ? buat buat faham la eh :))

kbye :D